Despre mine

Fotografia mea
Imi plac cartile vechi si mirosul lor, bibliotecile mari si pline de carti care asteapta sa fie descoperite, gargaritele, fluturii colorati, florile, caii, culorile colorate, zambetele si mai ales oamenii veseli pentru ca asa sunt si eu, cerceii mari si mici, Breezer-ul cu aroma de pepene rosu vara si iarna...iarna vinul fiert cu piper, scortisoara si mar, parfumul Addict, esarfele, rochiile, marea si frape-ul a la Bibi, apusul soarelui in mare, cerul luminat de mii de stele din noptile de vara de la Vadu, muzica, filmele de groaza, fotografiile,lumanarile parfumate si esentele tari, mirosurile care-mi trezesc amintiri despre oameni si locuri si orice este cu vanilie sau miroase a vanilie si multe multe altele...

marți, 29 decembrie 2009

2 days in Paris

O cunostinta a pus acest filmulet pe facebook.
M-am uitat, am ascultat si am plans....am plans...de ce? Pentru ca e atat de adevarata fraza finala a filmului incat automat m-am gandit la un singur lucru(nu vi-l spun, e al meu si atat):

"There's a moment in life where you can't recover any more from another break-up. And even if this person bugs you sixty percent of the time, well you still can’t live without him. And even if he wakes you up every day by sneezing right in your face, well you love his sneezes more than anyone else's kisses."

 Watch and enjoy:

2 comentarii:

  1. si trebuia sa ii faci si pe altii sa planga un pic,nu?
    L

    RăspundețiȘtergere
  2. Era prea frumos spus ca sa tin doar pentru mine si melodia de la sfarsit...exploziva:D

    RăspundețiȘtergere