Despre mine

Fotografia mea
Imi plac cartile vechi si mirosul lor, bibliotecile mari si pline de carti care asteapta sa fie descoperite, gargaritele, fluturii colorati, florile, caii, culorile colorate, zambetele si mai ales oamenii veseli pentru ca asa sunt si eu, cerceii mari si mici, Breezer-ul cu aroma de pepene rosu vara si iarna...iarna vinul fiert cu piper, scortisoara si mar, parfumul Addict, esarfele, rochiile, marea si frape-ul a la Bibi, apusul soarelui in mare, cerul luminat de mii de stele din noptile de vara de la Vadu, muzica, filmele de groaza, fotografiile,lumanarile parfumate si esentele tari, mirosurile care-mi trezesc amintiri despre oameni si locuri si orice este cu vanilie sau miroase a vanilie si multe multe altele...

joi, 31 decembrie 2009

Zana mea cea buna

Azi, dupa ce am asteptat mai mult de un an acest moment, a venit in sfarsit.

Am cautat, am sunat, am facut programare si iata noua mea achizitie ca sa zic asa, de fapt este o noua parte din mine. Este o Zana buna, care are 13 stelute. De ce o Zana? De ce 13 stelute?

O Zana buna pentru ca inca imi place sa cred in basmele copilariei. pentru ca ea intruchipeaza tot ceea ce noi am uitat sa fim: puritate, bunatate, rabdare, generozitate, compasiune, iubire, copilarie, frumusete si multe altele.
De ce 13 stelute: pentru ca initial facusem doar 3(ziua mea de nastere si cica si unul dintre numerele mele norocoase) dar intr-un final am decis ca nu-mi place doar cu 3 si l-am rugat pe neneacare mi-a batut tatuajul(Cornel Alexandrescu) sa-mi faca si unele mai mici pe langa si uite asa erau 12 s-a uitat ce s-a uitat, intre timp le numarasem si eu si i-am zis sa facem 13 stelute si m-a intrebat daca nu sunt superstitioasa si am raspuns ca niciodata nu tin minte ca 13 sa-mi fi purtat ghinion. Sper ca asa sa fie si de acum incolo si Zana mea Buna sa aibe grija! :D


Tatuajul l-am facut la salonul Picture Tattoo, un salon mic, intim si plin de caldura sau cel putin asa mi-a lasat mie impresia. Vi-l recomand cu draga inima.

P.S. Sper tare mult sa nu citeasca mama acest post si nici sa nu se uite pe Facebook. Nu m-a mai batut de cand eram mica dar cred ca mi-o iau de data asta!!! Glumesc, nu mi-o iau dar nici bine n-o sa-mi fie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu