Despre mine

Fotografia mea
Imi plac cartile vechi si mirosul lor, bibliotecile mari si pline de carti care asteapta sa fie descoperite, gargaritele, fluturii colorati, florile, caii, culorile colorate, zambetele si mai ales oamenii veseli pentru ca asa sunt si eu, cerceii mari si mici, Breezer-ul cu aroma de pepene rosu vara si iarna...iarna vinul fiert cu piper, scortisoara si mar, parfumul Addict, esarfele, rochiile, marea si frape-ul a la Bibi, apusul soarelui in mare, cerul luminat de mii de stele din noptile de vara de la Vadu, muzica, filmele de groaza, fotografiile,lumanarile parfumate si esentele tari, mirosurile care-mi trezesc amintiri despre oameni si locuri si orice este cu vanilie sau miroase a vanilie si multe multe altele...

sâmbătă, 12 decembrie 2009

Reintalniri, revederi, reinnodari de prietenii

Azi s-a intamplat un lucru frumos. Dupa vreo 5 ani in care nu ne-am mai vazut, azi 12.12.2009, am decis sa ne revedem.

Ca sa intelegeti despre ce este vorba si sa nu va tin mult in suspans am sa va spun ca astazi am iesit la masa cu o prietena buna pe care nu o mai vazusem de vreo 5 ani. Nu a fost o pura coincidenta ci asa am decis noi....
Ma bucur tare mult ca ne-am vazut, a ramas neschimbata, la fel de frumusica, matura...si fumeaza la fel de mult :D. N-am vorbit neaparat despre lucruri vesele, triste...am vorbit despre tot ce ne-a trecut prin cap si despre tot ce fiecare dintre noi a vrut sa exteriorizeze...

Simt ca mi-a facut bine intalnirea asta, mi-a dat o oarecare energie pozitiva, amestecata putin si cu un sentiment de melancolie, tristete...dar nu e o tristete din aia apasatoare, urata asa e...mai mult un regret ca am pierdut mult timp fara sa ne bucuram una de prietenia celeilalte.

Dar intotdeauna exista loc si de mai bine si poate, cine stie, vom pastra legatura mai strans de acum inainte.

P.S. Diseara iesim la disco :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu