Despre mine

Fotografia mea
Imi plac cartile vechi si mirosul lor, bibliotecile mari si pline de carti care asteapta sa fie descoperite, gargaritele, fluturii colorati, florile, caii, culorile colorate, zambetele si mai ales oamenii veseli pentru ca asa sunt si eu, cerceii mari si mici, Breezer-ul cu aroma de pepene rosu vara si iarna...iarna vinul fiert cu piper, scortisoara si mar, parfumul Addict, esarfele, rochiile, marea si frape-ul a la Bibi, apusul soarelui in mare, cerul luminat de mii de stele din noptile de vara de la Vadu, muzica, filmele de groaza, fotografiile,lumanarile parfumate si esentele tari, mirosurile care-mi trezesc amintiri despre oameni si locuri si orice este cu vanilie sau miroase a vanilie si multe multe altele...

joi, 10 decembrie 2009

Petreceri de Craciun...la servici

Ieri seara am fost la o petrecere organizata de fostii mei colegi din directia Consumer Risc din cadrul Raiffesen. A fost frumos, m-am intalnit cu multa multa lume cunoscuta si mi s-a facut dor de toate clipele care le-am petrecut alaturi de ei timp de vreo 2 ani. Intotdeauna atmosfera din cadrul directiei a fost super ca sa nu mai zic de petrecerile si team building-urile organizate de ei. N-am lipsit de la niciun eveniment :))...ba da mint am lipsit o data pentru ca eram plecata din tara...deh mai are si omul concediu din cand in cand.

Imi aduc aminte de ultimul team building care l-am prins la ei...a fost la mare, la Mamaia, am ajuns acolo vineri seara, ne-am cazat, am baut un pahar de ceva(fiecare dupa preferinte) si dupa am decis sa mergem sa facem baie si dusi am fost :)))) si inchipuiti-va cum la orele 12 trecute cativa dintre noi tipam printre hoteluri :)))) dupa o colega Dana " Mama lu Dana, o lasati pe Dana afara!!!!" :)))). Dupa baie am mers in club, logic nu ?! Ca doar venisem sa ne distram, am fost la La Cucaracha pana dimineata si dimineata trezeste-te si mergi la prezentarea organizata de Raiffeisen...si acolo incearca sa tii ochii deschisi chiar daca ei se incapataneaza sa ramana inchisi....am stat ce-am stat si ne-am decis sa plecam ca ne era prea somn...ne-am bucurat de soare, apa, nisip...si seara am luat-o de la capat :)))) nu se putea altfel...

Am fost un colectiv unit, zic am fost pentru ca eu nu mai fac parte din acel colectiv...dar norocul meu a fost  sa nimeresc intr-unul la fel de bun, poate chiar mai bun...cu niste oameni minunati si destepti.

Si acestea fiind spuse inchei aici dragii mosului...ca dupa devenim melancolici si mie mi-e atat de somn acum, dupa ce am ajuns acasa pe la 6 dimineata....

3 comentarii:

  1. Pacat ca nu am putu sa ajung si eu acolo........ca organizam un concurs inopinant cu premii de vis!

    RăspundețiȘtergere
  2. Poate data viitoare vei fi si tu un coleg bun si vei dori sa-ti petreci timpul cu restul colegilor tai.

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai eu vreau, dar nu reusesc de fiecare data.Din diverse motive.

    RăspundețiȘtergere