Despre mine

Fotografia mea
Imi plac cartile vechi si mirosul lor, bibliotecile mari si pline de carti care asteapta sa fie descoperite, gargaritele, fluturii colorati, florile, caii, culorile colorate, zambetele si mai ales oamenii veseli pentru ca asa sunt si eu, cerceii mari si mici, Breezer-ul cu aroma de pepene rosu vara si iarna...iarna vinul fiert cu piper, scortisoara si mar, parfumul Addict, esarfele, rochiile, marea si frape-ul a la Bibi, apusul soarelui in mare, cerul luminat de mii de stele din noptile de vara de la Vadu, muzica, filmele de groaza, fotografiile,lumanarile parfumate si esentele tari, mirosurile care-mi trezesc amintiri despre oameni si locuri si orice este cu vanilie sau miroase a vanilie si multe multe altele...

sâmbătă, 26 decembrie 2009

Un Craciun fericit

Ce inseamna un Craciun fericit?
Nu stiu sa va zic exact...Dar pentru mine inseamna vechi prieteni, amintiri din copilarie, miros de vechi si in acelasi timp iz de nou...suntem aceiasi si totusi crestem, ne maturizam...
Imi dau seama ca eu in fiecare an petrec Craciunul alaturi de unul sau mai multi prieteni din copilarie(unul sau mai multi...depinde de an).

In seara asta m-am intalnit cu niste prietene printre care si o prietena pe care nu o mai vazusem de vreo 2-3 ani, un inceput bun zic eu...apoi am dat peste un prieten pe care nu-l mai vazusem de vreo 4 ani, ca sa aflu ca s-a casatorit si are si o fetita de 8 luni, mai apoi, tot asa, m-am intalnit cu un amic pe care nu-l mai vazusem de multi ani...nici nu mai stiu cati sunt la numar...macar ne-am urat sarbatori fericite si am promis ca ne sunam daca gasim, in Galati, un bar non stop unde sa putem sta la povesti pana dimineata...ca in vremurile bune(cand beam vodca si dimineata mancam paine calda de la brutaria de langa cu sos de rosii folosit pentru Blooodddyyy Merryyy)..din pacate sau din fericire nu am gasit(promisiunea a fost resptectata)...si, ca de obicei, ne-am refugiat in casa primitoare a sorei unei prietene...Aici am discutat despre vrute si nevrute, de la cereri in casatorie la amintiri din copilarie, la dentisti, carii, coroane dentare, fosti si actuali iubiti, cati dinti avem in gura, job-uri, dorinte de viitor etc...subiectele zburau si la fel si ideile noastre...fiecare isi impartasea trairile si fiecare acceptam opiniile celorlalte.

Una dintre prietene isi doreste sa se casatoreasca si sa aibe mai multi copii, alta isi doreste sa se casatoreasca si sa aibe copii dar nu acum, cealalta nu-si doreste nici sa aibe copii, nici sa se casatoreasca...iar eu...eu, as fi ipocrita sa zic ca nu-mi doresc sa port rochia alba de mireasa si sa fiu cea mai frumoasa macar pentru o zi, imi doresc sa fiu mireasa, in schimb nu imi doresc sa am copii....de cand ma stiu am dorit sa infiez unul, doi..cat imi permit sa intretin dar niciodata sa-i fac.

Se pare ca acestea sunt cele mai frumoase sarbatori pe care eu le am de cand ma stiu(lasand la o parte familia...care conteaza enorm si de care imi doresc sa fiu alaturi in fiecare an)...sunt prietenii din copilarie, sunt prietenii care ti-au fost alaturi in momentele tale de maturizare, de descoperire a personalitatii tale, de construire a unui caracter, sunt prietenii care te-au infleuntat si pe care i-ai influentat, sunt prietenii ale caror pareri au contat intotdeuna si pentru care parerile tale au contat, sunt prietenii alaturi de care ai crescut si care au crescut alturi de tine, te-ai maturizat/v-ati maturizat impreuna si ai ajuns/au ajuns ceea ce esti/sunt astazi si ceea ce vei/vor fi maine, poimaine si asa mai departe.
Din punctul meu de vedere suntem niste oameni minunati. Va multumesc!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu