Despre mine

Fotografia mea
Imi plac cartile vechi si mirosul lor, bibliotecile mari si pline de carti care asteapta sa fie descoperite, gargaritele, fluturii colorati, florile, caii, culorile colorate, zambetele si mai ales oamenii veseli pentru ca asa sunt si eu, cerceii mari si mici, Breezer-ul cu aroma de pepene rosu vara si iarna...iarna vinul fiert cu piper, scortisoara si mar, parfumul Addict, esarfele, rochiile, marea si frape-ul a la Bibi, apusul soarelui in mare, cerul luminat de mii de stele din noptile de vara de la Vadu, muzica, filmele de groaza, fotografiile,lumanarile parfumate si esentele tari, mirosurile care-mi trezesc amintiri despre oameni si locuri si orice este cu vanilie sau miroase a vanilie si multe multe altele...

duminică, 13 decembrie 2009

Haideti sa ne oprim un pic!!

Nu vi se pare ca suntem un pic grabiti?!?! Unde ne grabim asa?! Parca nu ne mai ajunge timpul pentru nimic si totusi timp exista...e infinit...doar noi ne-am ganidit sa-l masuram si sa-l impartim in 24 de ore!

Haideti sa ne oprim un pic sa privim in jurul nostru, sa invatam sa ne bucuram de lucrurile care ni se ofera fara sa le cerem, fara sa fim nevoiti sa alergam dupa ele.
Acestea sunt peste tot dar noi nu mai avem timp sa le vedem, sa ne bucuram de ele!!!
Ne inchidem intr-un birou timp de 8, 9, 10 ore pe zi, apoi alergam nevrotici spre casa pentru ca e deja tarziu si mai avem atatea lucruri de facut...Va intreb acum ce lucruri avem de facut de suntem asa grabiti, cel putin cei de varsta mea, fara copii, obligatii etc? Eu nu reusesc sa gasesc raspunsul la aceasta intrebare...noi acum avem doar un singur lucru de facut si anume sa ne bucuram de viata, de tot ce ne inconjoara...
Ne putem bucura si fara prea multi bani ca pana la urma dupa bani fugim si ne alegem un job care nu ne mai lasa sa avem viata personala dar, sa tinem minte, o vizita la un muzeu costa in jur de 10ron(fara reducere), un bilet la teatru costa 30 ron daca vrei in centru, 20 ron daca te multumesti sa stai un pic mai pe drepata sau pe stanga si 15ron ca sa stai pe ultimul rand fie dreapta, fie stanga, un film cu Orange film te costa 17ron si ai un bilet gratuit, o plimbare in gradina botanica 5ron, o plimbare intr-unul din parcurile Bucurestiului nu te costa nimic, sa admiri o floare nu costa nimic, sa privesti apusul nu te costa nimic, sa te bucuri de persoana iubita nu te costa nimic...sunt atatea lucruri care nu costa nimic sau aproape nimic dar noi nu mai avem capacitatea de a le vedea.
Poate ar trebui sa invatam de la copii, nu ei de la noi...copii sunt cei care gasesc bucurie in orice lucru oricat de mic si insignifiant ar fi acesta pentru noi...

Un prieten imi zicea, dupa ce plecase in Norvegia sa munceasca, ca acolo oamenii sunt calmi, relaxati chiar daca si acolo sunt termene limita, nu e asa agitatie ca in Bucuresti, lumea pe strada zambeste.
 La noi?!?! Cati oameni ati vazut voi zambind pe strada? La servici cat de relaxati sunt toti chiar daca exista termene limita, peste tot in lume exista? Eu va spun ca putini! Pe strada doar liceenii indragostiti mai zambesc in ziua de azi si copii mici, in rest noi cei care am crescut am uitat sa zambim.
Sa ne oprim si sa zambim! Cand va duceti la servici, cand va intoarceti de la servici, in timpul programului...oricand, oriunde, cu oricine..

2 comentarii:

  1. Ai dreptate...dar acum depinde daca iti place la muzeu, teatru, etc...oricum e complicat sa te trezesti din somnul zilnic si sa iti traiesti viata, sa nu te traiasca ea pe tine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Dap! Ai si tu dreptate! Dar 5 minute pe zi propun sa radem cat ne tin plamanii...pana ni se taite rasuflarea si ne dau lacrimile :D
    Stii ca eu sunt tot timpul vesela si agitata sunt din nastere :)))

    RăspundețiȘtergere