Despre mine

Fotografia mea
Imi plac cartile vechi si mirosul lor, bibliotecile mari si pline de carti care asteapta sa fie descoperite, gargaritele, fluturii colorati, florile, caii, culorile colorate, zambetele si mai ales oamenii veseli pentru ca asa sunt si eu, cerceii mari si mici, Breezer-ul cu aroma de pepene rosu vara si iarna...iarna vinul fiert cu piper, scortisoara si mar, parfumul Addict, esarfele, rochiile, marea si frape-ul a la Bibi, apusul soarelui in mare, cerul luminat de mii de stele din noptile de vara de la Vadu, muzica, filmele de groaza, fotografiile,lumanarile parfumate si esentele tari, mirosurile care-mi trezesc amintiri despre oameni si locuri si orice este cu vanilie sau miroase a vanilie si multe multe altele...

vineri, 11 decembrie 2009

A little time for myself

Weekend-ul acesta am decis sa-mi aloc putin timp si pentru mine, simteam nevoia sa fiu singura. Al meu iubit a plecat la ai lui, maine se duce cu niste prieteni la munte asa ca mie nu-mi ramane decat sa ma bucur de acest weekend...mai ales dupa o saptamana in care aproape nu am vorbit pentru ca am fost certati...

Cred ca e benefic pentru o relatie si mai ales pentru tine sa-ti mai rezervi din cand in cand si aceste momente de liniste, de tine cu tine si cam atat...eventual si o sticla de vin :D


Ce o sa fac? Pai probabil  voi scrie acest post, imi voi da drumul la apa in cada si voi face o baie fierbinte, cu bine meritata spuma cu miros de acadele, la lumina lumanarilor si cu un pahar de vin....si poate ma voi uita la un film dar nu sunt sigura...ma mai gandesc.

Maine, maine deja e o alta zi...voi dori sa dorm muuuullltttt muuullllttt asa cum faceam cand eram prin liceu, de ma trezeam la 12-1, pacat ca acum nu mai pot lucrul asta...am ceasul setat pe la 9-10 in weekend...dar sper sa reusesc. Poate dupa aceea ma voi duce la o sesiune de fotografii prin parc, mai imi scot si eu aparatul de la naftalina ca doar nu degeaba l-am cumparat, mai fac si putina miscare...dupa mai vad eu ce mai fac...seara sper sa ies cu o prietena in club ca n-am mai fost de ceva vreme noi doua si cand ma gandesc ca mai demult, la doua saptamani cel mult ieseam pe undeva asta daca nu ieseam saptamanal...dar am imbatranit, maica, am imbatranit.

Va las acum sa visati frumos, sa semnati condicile pe unde trebuie sa le semnati sau sa va rezervati putin timp pentru voi si dorintele voastre. Noapte buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu