Despre mine

Fotografia mea
Imi plac cartile vechi si mirosul lor, bibliotecile mari si pline de carti care asteapta sa fie descoperite, gargaritele, fluturii colorati, florile, caii, culorile colorate, zambetele si mai ales oamenii veseli pentru ca asa sunt si eu, cerceii mari si mici, Breezer-ul cu aroma de pepene rosu vara si iarna...iarna vinul fiert cu piper, scortisoara si mar, parfumul Addict, esarfele, rochiile, marea si frape-ul a la Bibi, apusul soarelui in mare, cerul luminat de mii de stele din noptile de vara de la Vadu, muzica, filmele de groaza, fotografiile,lumanarile parfumate si esentele tari, mirosurile care-mi trezesc amintiri despre oameni si locuri si orice este cu vanilie sau miroase a vanilie si multe multe altele...

duminică, 20 decembrie 2009

Doua personalitati puternice...

Ce faci cand intr-o relatie sunt doua personalitati puternice?
Sincer nu stiu...supravietuiesti probabil...
Ce faci cand traiesti cu o persoana careia nu-i convine nimic si tot timpul e pregatita de cearta si niciodata nu e multumita de ceva?
Sincer nu stiu...supravietuiesti probabil...

Cam asa e in relatia mea, suntem doua personalitati puternice(gemeni si berbec). Cam tot timpul exista conflicte...din orice, din orice mica chestie se transforma in ditamai problema...dar supravietuim....Pana cand? Nu stiu...dar nici nu ma gandesc. Ce o fi o fi!

Ce faci atunci cand el nu vede lucrurile aiurea pe care le face, dar daca le face altul le vede imediat si nu e bine? E bine doar daca le face el...daca le faci tu, sau oricine altcineva, nu e bine. Pana si anturajul lui vede lucrul asta...
Nici aici nu stiu exact ce sa faci...n-am gasit nici o solutie. Cert e ca daca incerci sa-i spui ca lucrurile nu sunt chiar asa cum le vede el...o ia ca pe un afront personal, ca pe o critica si ridica imediat tonul chiar daca tu ii vorbesti calm, pastrezi totul in liniile unei discutii si nu ale unui conflict.

Daca are cineva solutii, va rog sa le impartasiti...

2 comentarii:

  1. Iti spun cum am procedat noi: ne-am spus unul altuia, ce compromisuri putem accepta si ce compromisuri nu putem...ce nu am accepta niciodata...si incet-incet, intelegi ca ceea ce pt tine nu conteaza si e banal, pt celalalt este crucial! De exemplu, eu nu pot ierta pe cineva care loveste un animal, nu concep, nu as mai vorbi cu acea persoana (exclud cazuri extreme cu atacuri de pitbulli sau mai stiu e ce). Dar cred ca trebuie ca lucrurile sa devina naturale si sa nu te fortezi sa faci compromisuri, pt ca altfel le simti ca pe o obligatie.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da ce sa zic, situatia mi se pare destul de....sa zic intalnita in ziua de astazi.Eu personal am experimentat de cateva ori astfel de momente...recunosc ca sunt o fire uneori greu de tinut in hamuri de pers de langa.....sunt si mai temperamental in anumite situatii cand sunt calcat pe coada.......dar consider ca in orice situatii exista o solutie de mijloc atunci cand se vrea acest lucru de AMBELE PARTI.E greu... dar nimic nu e imposibil.Aste e parerea mea.

    RăspundețiȘtergere