Despre mine

Fotografia mea
Imi plac cartile vechi si mirosul lor, bibliotecile mari si pline de carti care asteapta sa fie descoperite, gargaritele, fluturii colorati, florile, caii, culorile colorate, zambetele si mai ales oamenii veseli pentru ca asa sunt si eu, cerceii mari si mici, Breezer-ul cu aroma de pepene rosu vara si iarna...iarna vinul fiert cu piper, scortisoara si mar, parfumul Addict, esarfele, rochiile, marea si frape-ul a la Bibi, apusul soarelui in mare, cerul luminat de mii de stele din noptile de vara de la Vadu, muzica, filmele de groaza, fotografiile,lumanarile parfumate si esentele tari, mirosurile care-mi trezesc amintiri despre oameni si locuri si orice este cu vanilie sau miroase a vanilie si multe multe altele...

joi, 25 februarie 2010

VREAU SA VINA VARA!


Gata! Imi ajunge! M-am enervat! Vreau sa vina vara! Sa vad marea! Sa vad culori! Sa fie veselie!

Iarna toata lumea e mohorata, la fel ca si vremea, nimic nu e colorat(cel putin in Bucuresti vezi doar o culoare, culoarea malului care se creaza imediat cum incepe sa se topeasca putin zapada).

Vreau sa port rochii colorate, sa-mi port balerinii colorati, gentutele colorate! Vreau la mare, sa ascult valurile, sa simt nisipul fierbinte sub talpi, sa ma mangaie apa marii, sa ma sperie pescarusii tampiti(nu-mi plac pescarusii mai ales atunci cand se tanguie...zici ca suntem in filmele de groaza...ciudat e ca filmele de groaza imi plac :D), sa adun scoici, sa savurez un Bacardi Breezer cu pepene rosu si multe multe altele!

2 comentarii:

  1. Da si ar merge niste jumari cu ceapa si tuica pe plaja!!!!!!!!!Ar fi super.......
    Dupa care un dans.....miscare sa inceapa din bazin.....:))))

    Si eu abia astept, simt chemarea marii si a clubbin-ului!Bine fata de anul trecut, fara manele, mai bine muzica de bahaus sau dance........pana dimineata.
    Ar fi frumos in aceasta vara sa mergem cu totii sa vina tot poporul nu sa o mai dea lumea la intors........Weekendul urmator o sa ma duc la frate-miu in vizita....abia astept sa vad autostrada si sa ma afirm.........vreau sa ma duc in 200 de placeri/h.Ma duc sa vad acolo terenul si eventual sa vb ptr la vara sa rezerv ceva un hotel intreg plus sa fac ceva provizii.:))))

    RăspundețiȘtergere
  2. :)). Klar ceapa si tuica ne trebuie pe plaja :)))

    Pai poate reusim sa ne strangem cu totii si sa mergem...ar fi frumos!

    RăspundețiȘtergere