Despre mine

Fotografia mea
Imi plac cartile vechi si mirosul lor, bibliotecile mari si pline de carti care asteapta sa fie descoperite, gargaritele, fluturii colorati, florile, caii, culorile colorate, zambetele si mai ales oamenii veseli pentru ca asa sunt si eu, cerceii mari si mici, Breezer-ul cu aroma de pepene rosu vara si iarna...iarna vinul fiert cu piper, scortisoara si mar, parfumul Addict, esarfele, rochiile, marea si frape-ul a la Bibi, apusul soarelui in mare, cerul luminat de mii de stele din noptile de vara de la Vadu, muzica, filmele de groaza, fotografiile,lumanarile parfumate si esentele tari, mirosurile care-mi trezesc amintiri despre oameni si locuri si orice este cu vanilie sau miroase a vanilie si multe multe altele...

joi, 18 februarie 2010

Nesimtirea in toata "frumusetea" ei!

Am ajuns la concluzia ca in Bucuresti nesimtirea e la cote maxime si ni se arata in toata "splendoarea" ei.

De cate ori nu v-ati lovit la metrou de oameni care efectiv se suiau pe voi ca sa ocupe un loc pe scaun sau sa iasa primii din metrou sau sa ajunga primii la scara?
De cate ori nu vi s-a intamplat sa fiti stropiti de un nesimtit trecand in viteza pe langa o balta, asta dupa o zi de ploaie in Bucuresti?
Si acum, colac peste pupaza, cand ninge in Bucuresti nici macar nu ai pe unde sa circuli pentru ca totul este blocat de mormane de zapada.
Ca sa nu mai vorbim de zilele cand ploua, sistemul vechi de canalizare neputand asigura eliminarea apei baltile sunt ca la ele acasa si atunci tu, ca cetatean al acestei minunate metropole, dai un test de rabdare, de abilitati fizice, de mentinere a echilibrului ca sa mai salvezi un pic pantofii, cizmele pe care ai dat niste bani, bani pe care ii castigi cu chiu cu vai.

Acum o saptamana m-am dus si eu la cosmetica ca tot omul, de fapt ca toata femeia :D, merg la un salon de pe langa caminele Moxa, cobor de obicei la Victoriei din metrou si o iau pe jos. In mod normal si daca trotuarele ar fi fost curatate as fi facut maxim 10 minute, mers lejer. Ei da de unde, trotuarele de pe Calea Victoriei nu numai ca nu erau curatate dar erau ceva de genul, balta, gheata, morman de zapada, balta, gheata, morman de zapada etc. Faceti un exercitiu de imaginatie si inchipuiti-va cum arata :))))....acum rad dar credeti-ma ca atunci injuram de mama focului(in gand bineinteles). Pe langa faptul ca am parcurs acest traseu in dublul timpului optim, am transpirat mai rau decat la jumatate de ora de aerobic combinat cu ridicare de greutati, incercand sa sar peste balti, sa-mi mentin echilibrul pe gheata si sa escaladez mormanele de zapada hop top au mai trecut si doi nesimtiti, da dopi nesimtiti de care vorbeam mai sus, da da cei cu masina prin balta....Ahhhhhhhh! Da si dupa cosmetica inapoi la metrou la Victoriei, acelasi exercitiu, dar de data asta parca un pic mai relaxata :D si fara cei doi nesimtiti. Sa privim partea buna a lucrurilor, nu? Am facut miscare in aer liber ceea ce ajuta la oxigenarea organismului, a creierului, la o conditie fizica mai buna...pacat ca poluarea din Bucuresti nu prea ne ajuta la capitolul asta...cred ca e mai safe sa faci miscare in casa :)))

Cam atat...Calm, rabdare si bun simt asta ne trebuie!
Zi usoara tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu