Despre mine

Fotografia mea
Imi plac cartile vechi si mirosul lor, bibliotecile mari si pline de carti care asteapta sa fie descoperite, gargaritele, fluturii colorati, florile, caii, culorile colorate, zambetele si mai ales oamenii veseli pentru ca asa sunt si eu, cerceii mari si mici, Breezer-ul cu aroma de pepene rosu vara si iarna...iarna vinul fiert cu piper, scortisoara si mar, parfumul Addict, esarfele, rochiile, marea si frape-ul a la Bibi, apusul soarelui in mare, cerul luminat de mii de stele din noptile de vara de la Vadu, muzica, filmele de groaza, fotografiile,lumanarile parfumate si esentele tari, mirosurile care-mi trezesc amintiri despre oameni si locuri si orice este cu vanilie sau miroase a vanilie si multe multe altele...

vineri, 5 februarie 2010

Design your self...

Dragilor, am citit, ieri, pe nerasuflate, o carte foarte, foarte interesanta si colorata in culori colorate asa cum imi plac mie culorile. Culori! Culori! Culori! :)))) Se numeste "Design your self(Regandeste modul in care traiesti, iubesti, muncesti si te joci)" si este scrisa de Karim Rashid. 


Cartea se citeste foarte usor tocmai datorita faptului ca este scrisa in culori, culori puternice, culori disco. In ea, Karim, vorbeste de lucruri si actiuni pe care ar trebui sa le facem ca sa ne luam destinul in propriile maini. Spune el ca si in viata de zi cu zi putem aplica tot ceea ce inseamna design. Explica el mai multe pe larg in carte, v-o recomand cu caldura.
Vorbeste despre culori si forme pe care le asociaza ideilor si opiniilor despre viata, moarte, iubire, munca, joaca si nu in ultimul rand sex. Vorbeste despre individ, despre individualizarea fiecaruia dintre noi, despre independenta care ar trebui sa ne-o creem si blameaza spiritul de turma la care suntem supusi zilnic(asta doar pentru ca ne lasam prada reclamelor de tot felul, corpurilor perfecte afisate in poze si reviste, hainelor de firma etc).

Culorile fac parte din viata mea zilnica, eu port culori, gandesc in culori. Culorile ma fac sa ma simt bine. Port mov, roz, galben, portocaliu, rosu, albastru, bleo indiferent de anotimp....n-as putea sa traiesc fara culori si ma bucur ca mai vad si alti oameni ca mine, ar fi tare monoton daca toata lumea s-ar imbraca toamna si iarna numai in gri, maro, negru, kaki si tot asa. E bine ca exista oameni carora le plac culorile.

Casa mea as vrea sa fie in culori tari, nu suport liniaritatea si culorile care nu spun nimic, nu suport casele care au peste tot aceeasi culoare sau intra in acelasi tipar. Eu spre exemplu as vrea sa am un perete mov(mov nu lila) in dreptul caruia sa pun o canapea rosie pe care sa fie aruncata la intamplare o patura tesuta in multe culori(galben, portocaliu, mov, rosu, verde, albastru) si la picioarele canapelei sa am un covoras dintr-un material foarte moale, neaparat oval sau rotund, tot rosu :D. Imi plac culorile tari pe care femeile de origine spaniola, portugheza le poarta, in tot felul de combinatii, imi transmit pasiune, iesire din banal, putere, curaj. As vrea sa ma perdele portocalii, bucataria sa fie verde cu galben, baia sa fie albastra cu bleo sa inspire mare, soare, liniste.

Ah! Casa mea ar trebui sa suporte atatea culori... :)))) dar ce frumoasa ar fi si da totul ar fi fara colturi, exact asa cum spune si Karim in carte, sa existe fluenta, sa te imbie la relaxare, liniste si altele :D. Imi imaginez o casa care spune pasiune, iesire din tipare, nonconformism. Ah si vor fi colaje de fotografii pe pereti. "Woman on top" este un film care e plin de culoare si pasiune, imi place mult chiar daca pe Penelope Cruz nu o pot suporta, si muzica e pasionala si tot.

2 comentarii:

  1. Merci Alina! Chiar acum o comand! :) Am vazut-o intr-o librarie virtuala cautand o carte despre culori, asa ca am dat search sa vad daca mai gasesc cateva info despre ea, si da, dupa cum o prezinti pare genul de carte pe care am sa o ador si eu! :)

    PS: Casa noastra are muuulte colturi (pe langa fluturasi si floricele si note muzicale pe pereti), dar probabil am sa invat sa le remediez! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Alina, ma bucur ca ti-am fost de ajutor. Cartea este intr-adevar una care merita citita.

    Spor la citit! Sa-mi spui cum ti s-a parut :D.

    RăspundețiȘtergere