Despre mine

Fotografia mea
Imi plac cartile vechi si mirosul lor, bibliotecile mari si pline de carti care asteapta sa fie descoperite, gargaritele, fluturii colorati, florile, caii, culorile colorate, zambetele si mai ales oamenii veseli pentru ca asa sunt si eu, cerceii mari si mici, Breezer-ul cu aroma de pepene rosu vara si iarna...iarna vinul fiert cu piper, scortisoara si mar, parfumul Addict, esarfele, rochiile, marea si frape-ul a la Bibi, apusul soarelui in mare, cerul luminat de mii de stele din noptile de vara de la Vadu, muzica, filmele de groaza, fotografiile,lumanarile parfumate si esentele tari, mirosurile care-mi trezesc amintiri despre oameni si locuri si orice este cu vanilie sau miroase a vanilie si multe multe altele...

miercuri, 31 martie 2010

In sfarsit fac ceva pentru mine :)

Dap! M-am hotarat in sfarsit sa urmez niste cursuri de fotografie!

Eu reactionez sub forta impulsului si cand am vazut anuntul Scolii de Fotografie Freelancer a lui Dan Besliu am decis subit sa trimit un mail si sa intreb mai multe despre ce, cum, cand, unde si in ce conditii. Am zis asta e! Pana sa vad anuntul acesta am tot citit despre cursuri, scoli de arte, am tot cautat cursuri si alte d'astea...dar parca nimic nu mi-a spus aici trebuie sa mergi, merita! Si iata cum m-am aflat in fata faptului implinit!

In schimb, dupa acest impuls, au venit intrebarile de unde scot eu bani de cursuri...pentru unii poate nu inseamna mult costul acela...dar credeti-ma ca pentru mine inseamna si iata ca tot facandu-mi probleme si probleme cum fac si de unde fac rost de bani...intru din nou pe site si vad ca exista un concurs pentru 2 burse una oferita de Fotomagazin si una oferita de Badorgood. Bun...citit, trimis cv, primit raspuns ca sunt inscrisa la concurs, gandit eseu vreo cateva zile ca sa spun eu tot ce simt despre si in legatura cu fotografia, planuri de viitor etc, scris eseu pe forum Fotomagazin, asteptat raspuns cu castigatorii bursei. Si intru eu pe site-uri sa vad cine si ce a mai scris si ma enervez ingrozitor...s-a prelungit perioada de postare a eseurilor pentru ca unii au uitat sau n-au avut timp sa scrie eseul sau s-au trezit prea tarziu din dormitare si visare...Pai papucccciii asta e un concurs pentru o bursa...daca atat de mult te intereseaza incat sa nu intelegi ca are un deadline si atunci se spune stop inseamna ca nu te intereseaza indeajuns de mult! Stiu ca trebuie sa oferim o sansa tuturor, dar totusi e un concurs si se presupune ca fotografia e un lucru important in viata ta in general si pentru tine in special! N-ai postat pana cand trebuia adio si la gara mi se pare mai mult decat fairplay, fiind vorba de un concurs!
Dar, ma rog, e doar ceea ce gandesc eu! Acum astept rezultatul!
N-am castigat niciodata nimic in viata mea, am muncit pentru tot ce am realizat pana acum...dar cine stie poate imi vine si mie randul!
Tineti-mi pumnii!

2 comentarii:

  1. Bafta muulta..sper sa obtii bursa,este foarte important sa faci ceea ce te pasioneaza pentru ca atunci cand faci acest lucru iti iese si bine si esti si satisfacut ca si persoana..te incurajez sa continui chiar daca nu obtii bursa respectiva pentru ca in primul rand imvestesti in tine si in al doilea rand nu cred k ai d c sa regreti, macar stii ca ai incercat...BAFTA ! ! !

    RăspundețiȘtergere