Despre mine

Fotografia mea
Imi plac cartile vechi si mirosul lor, bibliotecile mari si pline de carti care asteapta sa fie descoperite, gargaritele, fluturii colorati, florile, caii, culorile colorate, zambetele si mai ales oamenii veseli pentru ca asa sunt si eu, cerceii mari si mici, Breezer-ul cu aroma de pepene rosu vara si iarna...iarna vinul fiert cu piper, scortisoara si mar, parfumul Addict, esarfele, rochiile, marea si frape-ul a la Bibi, apusul soarelui in mare, cerul luminat de mii de stele din noptile de vara de la Vadu, muzica, filmele de groaza, fotografiile,lumanarile parfumate si esentele tari, mirosurile care-mi trezesc amintiri despre oameni si locuri si orice este cu vanilie sau miroase a vanilie si multe multe altele...

luni, 11 octombrie 2010

Ce am facut de ziua mea...(3 iunie 2010)

De ziua mea am fost la mare...nici nu se putea altfel. De anul trecut am decis ca ziua mea de nastere sa o petrec la mare! Unde am fost...am fost in Vama Veche...ca de obicei. 

Acum o sa-mi spuneti ca Vama nu mai e ce a fost si e plina ochi de pitzi, masini scumpe, manelisti, asfalt, hoteluri etc si ca preturile sunt mari si atmosfera nu mai e cea de odinioara. Asta cam asa este...va dau dreptate si totusi in iunie Vama este solitara, nu este plina de oameni, plaja este goala...numeri oamenii pe degete. Este frumoasa! Este asa cum trebuie sa fie! Si in plus unde altundeva sa mergem? La Mamaia, in Eforie, la Mangalia?!?! Mai bine nu! La Corbu si la Vadu nu mai ai voie sa campezi deci s-a dus si cu plajele salbatice, apa limpede si curata din Romania! Si totusi de ziua mea e frumos in Vama pentru ca e goala.































Stay tuned for next episode! :))

2 comentarii:

  1. Noi am campat la Vadu si n-a zis nimeni nimic. A fost mai greu cu gasitul unui loc pentru ca era inghesuiala mare...

    RăspundețiȘtergere
  2. Dap....s-a cam stricat si pe acolo. Noi am fost la Corbu si aveam niste prieteni campati acolo cu o zi inainte si venise garda sa le dea amenda pentru ca e interzisa camparea pe plaja si in interiorul rezervatiei. Si la Vadu am aflat, tot de la niste prieteni, ca s-a intamplat la fel...Acu poate ati avut voi noroc.

    RăspundețiȘtergere