Despre mine

Fotografia mea
Imi plac cartile vechi si mirosul lor, bibliotecile mari si pline de carti care asteapta sa fie descoperite, gargaritele, fluturii colorati, florile, caii, culorile colorate, zambetele si mai ales oamenii veseli pentru ca asa sunt si eu, cerceii mari si mici, Breezer-ul cu aroma de pepene rosu vara si iarna...iarna vinul fiert cu piper, scortisoara si mar, parfumul Addict, esarfele, rochiile, marea si frape-ul a la Bibi, apusul soarelui in mare, cerul luminat de mii de stele din noptile de vara de la Vadu, muzica, filmele de groaza, fotografiile,lumanarile parfumate si esentele tari, mirosurile care-mi trezesc amintiri despre oameni si locuri si orice este cu vanilie sau miroase a vanilie si multe multe altele...

luni, 31 mai 2010

Regasire

De ce "regasire"? Pentru ca weekendul asta ne-am regasit unul pe celalalt...asa cum am fost noi candva, asa cum eram cand ne placea mult sa fim impreuna si profitam de fiecare ocazie, asa ca atunci cand credeam ca suntem doar noi doi si vom trai fericiti, asa ca atunci cand realizasem ca ceea ce ne dorim este real si nu este doar o plasmuire a imaginatiei noastre...asa ca atunci cand ne-am indragostit unul de celalalt.

Weekendul asta am gasit din nou raspunsul la intrebarea "De ce am facut alegerea asta atunci? De ce? De ce?". A fost ca o regasire de sine(asta dupa multa vreme de umblat in bezna...si s-a facut lumina din nou)...am facut alegerea respectiva pentru ca EL ma facea sa ma simt dorita, iubita, cea mai frumoasa femeie de pe pamant, chiar daca nu sunt asa, chiar daca nu sunt perfecta cum nimeni nu este, chiar daca dimineata sunt morocanoasa, chiar daca am cearcane, chiar daca nu am greutatea perfecta, chiar daca nu am formele perfecte, chiar daca..., chiar daca..., chiar daca...si lista poate continua...dar radem mult impreuna, ne simtim bine unul cu celalalt...suntem frumosi impreuna.

Weekendul asta am stat si ne-am mangaiat reciproc...ne-am lins ranile...rani pricinuite tot de noi in batalia asta zilnica pe care o ducem cu noi insine, cu lumea din jurul nostru, cu lipsurile pe care le avem, cu regretele noastre, cu incertitudinile noastre, cu ideile noastre preconcepute sau nu.

Sambata ne-am inchis in casa, am refuzat sa avem contact cu lumea exterioara, am fost doar noi, doar noi doi si atat...noi si dragostea noastra, noi si corpurile noastre, noi si emotiile noastre, noi, noi, noi si atat. A fost frumos...

2 comentarii:

  1. ce frumos! ma bucur sa citesc asta...avem nevoie cateodata sa ne aducem aminte de noi!laura

    RăspundețiȘtergere
  2. Victor Georgescu19 iunie 2010 la 03:09

    Randurile scrise de tine ma bucura nespus.

    RăspundețiȘtergere