Despre mine

Fotografia mea
Imi plac cartile vechi si mirosul lor, bibliotecile mari si pline de carti care asteapta sa fie descoperite, gargaritele, fluturii colorati, florile, caii, culorile colorate, zambetele si mai ales oamenii veseli pentru ca asa sunt si eu, cerceii mari si mici, Breezer-ul cu aroma de pepene rosu vara si iarna...iarna vinul fiert cu piper, scortisoara si mar, parfumul Addict, esarfele, rochiile, marea si frape-ul a la Bibi, apusul soarelui in mare, cerul luminat de mii de stele din noptile de vara de la Vadu, muzica, filmele de groaza, fotografiile,lumanarile parfumate si esentele tari, mirosurile care-mi trezesc amintiri despre oameni si locuri si orice este cu vanilie sau miroase a vanilie si multe multe altele...

marți, 20 aprilie 2010

Primul pas...

Pe 7 aprilie am inceput cursul de fotografie.
Ieri a fost a treia sesiune de curs, nu stiu cum sa-i zic altfel pentru ca in fiecare luni facem doua module de curs deci ar fi o sesiune :D.
Am inceput cu istoria fotografiei si evolutia tehnicii fotografice, am continuat cu ceea ce vede ochiul, cu ceea ce transmite si in final ce se intampla in creierasul nostru si cum vedem in culori :D, culori care de fapt nu exista ci totul se intampla in capul nostru, prin intermediul creierului care face tot felul de asocieri si "vede" lucruri. Am vorbit despre spectrul de culori RGB(red, green, blue) si despre spectrul CMYK(cyan, magenta, yellow, black)....foarte interesant :D.


Ieri am vorbit despre negative, developare, digital etc. Am zis ca vom face concurs cu aparatele SMENA :))) cred ca sunt putini cei care nu au avut, vazut, auzit de SMENA. SMENA 8M a fost primul aparat de fotografiat pe care am pus mana. Era fascinant! Il mai am si acum, e la ai mei acasa dar promit ca o sa-l aduc la mine si sa-l pastrez ca piesa de decor...sau poate sa-i mai anim spiritul cu un film si cateva cadre si sa-mi bag nasul, putin de tot, in ceea ce inseamna developare asta daca gasesc un profesionist binevoitor sa-mi arate pentru ca n-as vrea sa-mi parlesc degetele cu cine stie ce solventi si alte d'astea.

Ahhh! Si uite asa lunea, din cea mai urata zi a saptamanii s-a transformat in cea mai frumoasa zi a saptamanii! Abia astept orele urmatoare de curs, abia astept sa facem si orele de practica...ufff... si dupa examen :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu